Vintage


sâmbătă, 10 aprilie 2010

Avatarurile "bloguitului"





Bine v-am găsit şi-n această frumoasă zi de sâmbătă, când, decisă eu să bloguiesc zilnic, aşa cum mi-am promis solemn ieri, m-apuc plină de curaj. Dacă nu m-am plimbam de-am ameţit pe colo, şi pe dincolo, până am ajuns să scriu o nouă pagină. Am călătorit şi prin "help", degeaba, am vizionat vreo ţ filmuleţe despre "creating a blog", degeaba, crezând că e util, mi-am mai făcut vreo două profiluri, nu că mi-ar fi lipsit neapărat, însă, tot căutând cu lumânarea opţiunea de "postare nouă", am ajuns şi prin google profile, şi-alte năzbâtii.....of, of, of, da' n-am renunţat deloc, şi postarea de faţă o demonstrează cu vârf şi îndesat.
Anyway, numa' mâine nu-i poimâine, şi începe iar scoala, iar teste, teze, corectat, servici pe şcoală, navetă, etc etc - d-ale vieţii, că s-a terminat vacanţa, cu tristeţe o spun!!....Şi pentru că vreau ca în fiecare zi pasiunea mea - handmade bijoux - să se dezvolte, nici azi n-am lăsat să treacă timpul, aşa, degeaba. Am reuşit să termin un proiect mai vechi, şi a ieşit cam aşa cum se vede în poză. Cum astăzi am fost în starea de spirit de tip - Love Birds, aşa mi-am şi denumit setuleţul meu cel cilibiu, şi am mai vizionat cu mult drag şi alte ilustrate vintage din sipetul - folderul meu cu imagini vintage. E clar că mai am multe de învăţat despre bloguit, bunăoară cum să fac eu astfel încât să ataşez poza după un text scris, nu doar înainte de el, ori la stânga-dreapta prin text. Eeeeee, dar e şi mâine zi....
Setul "Love birds" este alcătuit din colier şi cercei, realizaţi din mărgeluţe de cristal roz, de 5x4 mm, şi un frumos medalion, detaşat dintr-o bijuterie mai veche. Imaginea de inspiraţie vintage, apare într-o ramă aurie, de brass antichizat, de-o frumuseţe rară. Lanţul are lungimea de 45 de cm, iar costul este de 20 de RON, la care se adaugă transport(5 RON - Ploieşti, 8 RON - restul ţării). În Ploieşti poate fi livrat şi personal.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu