Vintage


duminică, 18 aprilie 2010

Tutorial - schemă de pandantiv

Sunt mândră de mine, tocmai mi-am trimis Diva la concurs!!! Pe forumul Clubului Designerilor de Bijuterii - CDB, se desfăşoară un concurs intitulat "Sunt divă!", astăzi este ultima zi când se mai primesc fotografii ale bijuteriilor create pe această temă. Mi-au plăcut mult discuţiile pe care le-am avut între noi, pe forum, referitor la sensul, conotaţia cât şi accepţiunile tradiţionale, cât şi cele moderne ale noţiunii în cauză. Mi-au fost folositoare, m-am edificat oarecum, şi aproape-n ceasul al 12-lea a fost gata de drum şi Diva mea. Abia aştept s-o pot prezenta şi aici!!!
Eeeee, până atunci, voi prezenta un alt mititel tutorial, descoperit, tot aşa, în preumblările mele pe net. De această dată, este vorba de un model simplu de pandantiv, sau cercei, iar pentru realizarea lui sunt necesare mărgele mari, rotunde, cristale faţetate, aş vedea eu, şi mărgeluţe de nisip. Îmi pare rău că fotografia nu este de cea mai bună calitate, am mai aranjat-o eu un pic, dar tot nu-i cine ştie ce, însă modelul se înţelege. Alegerea culorilor mărgelelor rămâne la latitudinea fiecăruia, în funcţie de imaginaţie şi de ce ai prin cutie. Eu, de exemplu, am avut mărgele faţetate rotunde verzi de cristal, de 8 mm, şi nisip auriu, de 3 mm. Vă arăt mâine ce-a ieşit, bateria aparatului foto şi-a dat sufletul, când cu Diva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu