Vintage


duminică, 18 aprilie 2010

Cerceii "Butterfly Cameo"

Propunându-mi eu să fiu hărnicuţă şi să prezint câte o bijuterie pe zi, astăzi vreau să vorbesc despre cerceii "Butterfly Cameo", una dintre piesele făcute prin februarie, şi prima mea apariţie la un concurs desfăşurat pe forumul Clubului Designerilor de Bijuterii, a cărui siglă tocmai am adăugat-o pe blog. Mi-e tare drag acest forum, este în sufletul meu, iar prin concursurile care sunt aici, Cristina Cristea ne încurajează să ne punem pe treabă, pentru că altfel ne-am mai lăsa pe tânjală, că ne luăm cu de-ale...carnavalului, vorba lui Caragiale.
Ca să mă întorc şi la subiectul meu, cerceii în cauză au fost, în fapt, debutul pasiunii mele pentru camee, lucru care, dacă te prinde, nu te mai lasă. Ei sunt realizaţi din elemente suflate cu argint - rozetă-filigran, tortiţe. şi delicaţi fluturi ce plutesc, parcă. Au lungimea de 5,5 cm(inclusiv tortiţa) şi par a fi gata să-şi ia zborul spre alte zări...
COST - 20 RON(inclusiv transportul)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu