Vintage


luni, 19 aprilie 2010

It's tuto time....

Eeeee, şi pentru că fix acum "it's tuto time", m-am gândit că poate fi util şi următorul mititel tutorial, dacă nu pentru cine ştie multe despre arta mărgelitului, cel puţin pentru cine-i începător, ca mine. În consecinţă, acestea fiind spuse, let's go, respectiv, să ne punem pe treabă şi să facem numai bucle, buclişoare, cele mai frumoase din ţară, aşa cum aflăm din următoarele imagini, pentru că va fi un tutorial ce ne dă mură-n gură din nou, aşa cum îmi place mie, prin fotografii explicite, who needs words???? Poza-i asta, şi cleştişorul folosit, cel pentru buclişoare mici şi rotunde, un cleştişor dulce, de-ţi vine să-l mănânci, eeee, şi ăsta-mi lipseşte, aşa că buclele mele sunt cam alungite. Încă un cleştişor pe lista mea de must-have, ca să-i ţină de urât celui de aplatizat crimpi, să nu se simtă singurel. După cum se vede, este prezentată realizarea buclei rotunde cu picioruş, so, enjoy!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu