Vintage


marți, 20 aprilie 2010

Broşa Diva '30

Astăzi mă grăbesc să-mi prezint aici ultima mea creaţie, să-i spunem, ceva de tip remember vintage, bijuterie pe care am listat-o şi într-un concurs al Clubului Designerilor de Bijuterii, concurs cu numele "Sunt Divă!". M-am gândit eu mult şi bine, şi cam în ceasul al 12-lea mi-a fost clar ce vreau să fac, şi cum. Aveam dantelă, aveam imagini vintage superbe, aveam rame dantelate de bronz şi mărgele de cristal, şi-odată m-am apucat de lucru. Sper să vă placă, mie mi-e tare dragă Diva mea, seamănă cu tanti Doina. În consecinţă, iată broşa mea de inspiraţie vintage, într-o ramă de culoarea bronzului de 50x60 de mm, pe dantelă delicată de lăţime 55 de mm, într-o montură de tip jabou, ce se aşază frumos la gât, pentru orice bluză elegantă, cu guler. Dimensiunile broşei sunt de 10 pe 11 cm, destul de lungă, datorită fundei de dantelă.
COST - 20 RON, la care se adaugă şi transportul de 5 RON. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu