Vintage


joi, 22 aprilie 2010

Another tuto time

M-am gândit că e timpul să vă mai ofer un scurt tutorial, în fine, vorba vine scurt, el va prezenta o groază de imagini, clare şi frumoase despre cum să facem bucle, o altă metodă decât cea anterior expusă de mine. Şi mai multe poze, şi mai multe mişcări, însă rezultatul este pe măsură - o mândreţe de bijuterie iese, dacă urmăreşti de-a fir-a-păr ce ne învaţă fetele de peste ocean, pentru că de pe-acolo provine acest tutorial, de-aia e şi atât de clar. Ajută, cel puţin pe mine m-a ajutat, pentru că-n cazul meu, nepriceperea într-ale mărgelitului a fost totală, la începuturi chiar credeam că n-are leac, dar, cum nu renunţ niciodată, am perseverat şi-am ajuns să am cât de cât, aşa, cam până la genunchiul broaştei, ştiinţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu