Vintage


sâmbătă, 24 aprilie 2010

Setul "Heraldic Heart"

Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi, mi-am zis eu ieri, când, cu toate că-mi picau ochii de somn, odată m-am trezit brusc, străfulgerată de-o idee mică, micuţă, mititică ce m-a ajutat să-mi finalizez un proiect care m-aştepta relaxat, respectiv întins pe măsuţa mea de lucru în toată splendoarea lui neterminată, m-aştepta, zic, să-l termin cumva. Încercasem diferite tipuri de charmuri, de mărgele, de culori de panglici, nu voia şi nu voia să iasă, drept pentru care l-am lăsat şi eu să stea la reveneală, până se coace, lucru fericit ce s-a-ntâmplat noaptea trecută, cam pe la ora asta. Vi-l prezint în fotografie, e frumuşel, zic eu, dar şi cioara crede că puii ei sunt frumoşi...anyway, eu l-am încheiat, şi mă bucur pentru asta, acum mi-l prezint, iar mă bucur, şi-aşa am două bucurii, dacă mai şi place cuiva atât de mult încât să mi-l comande, am să am trei bucurii, ş.a.m.d., vorba divertişilor.....
Şi-acum să trec la descrierea lui, că tot îmi plac mie mult compunerile descriptive - setul este realizat din perle albe de 6 mm, asezonate cu mărgele metalice din argint tibetan de 5 mm, pe panglică albă dublă de satin, de lăţime 6 mm, iar ca piesă centrală am ales o frumoasă inimă vintage, rococo, cu dimensiunea de 30 de mm, decorată cu un cristal roşu intens. Acelaşi tip de charm vintage s-a folosit şi pentru cerceii care au lungimea de 5,5 cm. Colierul are lungimea de 43 de cm, se aşază oarecum la baza gâtului, şi se inchide cu o frumoasă închizătoare-inimioară, placată cu argint, de 12x11 mm.
COST - 20 RON - la care se adaugă costul coletului, respectiv 5-8 RON, în funcţie de locaţie(Ploieşti, sau în ţară).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu