Vintage


marți, 27 aprilie 2010

Cutiuţa-inimioară

În această nouă postare, ce deja mi-a dat bătaie de cap, de-am schimbat şi formatul, mi-am propus să vă ofer un model frumuşel foc de cutiuţă de bijuterii, cu o inimioară pe capac, din seria ambalajelor personalizate de bijuterii. În prima imagine, m-am gândit să vă arăt mai întâi produsul finit, spre a vă mobiliza. Ea va apărea cum se vede în poză, asta dacă s-a respectat tiparul ce se vede într-a doua imagine.

Pentru realizarea ei, conturul se decupează, liniile punctate se referă la porţiunile ce se vor îndoi, iar secţiunile gri se vor lipi, corespunzător literei imprimate, respectiv B-b, C-c şi A-a. Acuma cutiuţa e gata de acţiune, iar cadoul pe care-l veţi trimite va impresiona chiar din prima. Enjoy and have fun!!!
Pe finalul postării, mai ataşez o imagine în care sunt prezentate variaţiuni pe aceeaşi temă.

Se pot adăuga etichete, funde, şnururi, cărţi de vizită, într-o multitudine de forme şi culori, astfel încât însuşi ambalajul unei bijuterii să devină o atracţie vizuală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu