Vintage


joi, 29 aprilie 2010

Setul "Ingenua"

Eheeeei, bine v-am găsit, chiar mă gândeam că prea tac mâlc de-un timp, deh, te iei cu ale săptămânii valuri, job, una-alta, şi iac-aşa te trezeşti cu dor de scris dintr-o dată, cum mi se-ntâmplă mie chiar acu. Sper că v-a plăcut cutiuţa de mai devreme, şi cum în zona tutorialelor am fost silitoare, de-astă dată vă prezint ultima mea creaţie, ca să zic aşa, set pentru care, fără glumă, mi-am bătut capul ceva vreme, şi-odată m-am trezit inspirată, c-aşa vine, ca un gând răzleţ, vorba lui Coşbuc, şi de nu te găseşte pe fază, sănătate, se tooooot duce.....I-am ales un nume delicat, şi tare-mi place să dau nume lucrurilor, ca vechii greci, cei de pe vremea lui Platon, care se adunau după-amiezele şi ieşeau în decor cu o destinaţie foarte clară - veniţi, fraţilor, să dăm nume lucrurilor, să inventăm cuvinte şi sensuri!!! Acuma, eu nu ştiu sigur dacă această scurtă legendă este şi adevărată, poate este doar o vorbă de duh de-a lui Platon, consemnată în istoriile timpului, dar îmi place din răsputeri să cred că aşa a fost, şi-aşa a început "Povestea vorbii...", ca să-l citez aci pe Anton Pann, altă figură draaaaagă, dragă, dragă a sufletului meu... Ca să revin, cum vă spuneam, tare-mi place să dau nume, să denumesc, şi această frumoasă indeletnicire pe care o am de un timp - BIJUTERIA - îmi oferă deseori această ocazie, în funcţie de cât de hărnicuţă sunt, sau cât de bună-i ziua în idei, căt de bine se leagă. Anyway, ştiţi asta şi voi., boieri dvs., că sunt zile şi zile, că uneori ochii, şi sufletul şi mintea fac un tot unitar, şi mânuţele tale fac minuni, după cum sunt şi alte zile strâmbe şi pocite, în care nimic nu se leagă, parc-ai fi uşor lobotomică, şi-ai avea şi două mâini stângi, de-ţi pică toate cele pe jos, uuuufffff, mamă, ce mă enervează zilele-astea, şi mărturisec cinstit c-o las baltă atunci, şi-mi văd de treabă....
Şi-acum chiar vreau să spun ceva despre "Ingenua", pe care-am văzut-o-n gând aşa cum am făcut-o, cu o privire inocentă, venind din negura vremilor, cu o anume linişte şi armonie ce mie şi lumii-n care trăim, ne lipseşte acut....iată de ce - INGENUA - pentru că trăim în vremea inocenţei pierdute, iubim în vremea inocenţei pierdute, şi trebuie să descoperim o formă prin care s-o regăsim, iar pentru mine, asta este - INGENUA....



Setul este realizat din colier şi cercei, pe lanţ vintage Pretzel placat cu aur, având inserate elemente decorative aurii superb dantelate, elemente ce s-au folosit şi la cercei. Piesa centrală este o imagine de inspiraţie vintage, o fată ce ne zâmbeşte de peste ani...Medalionul este prins într-o ramă de brass placată cu aur, decorată cu un trandafir ceramic, de 11x11 mm. Lanţul medalionului este destul de lung, are 60 de cm, iar medalionul măsoară şi el 10 cm. Lanţul reprezintă el însuşi o bijuterie, prin forma absolut specială de împletire a zalelor. S-au mai folosit mărgele albe vechi, păsărele - veşti bune!


COST - 35 RON(la care se adaugă 5 RON transport).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu