Vintage


marți, 13 aprilie 2010

Verde ghiduş

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu când mi-aduc aminte de frumosul loc în care mă aflam anul trecut pe vremea asta, parcă mi se umple sufletul de dor, ca să-l parafrazez oarecum pe Ion Creangă. Dacă locul la care se referă el este Humuleşti, unde a văzut lumina zilei, al meu este unul unde am văzut culoarea verde, verde-intens, verde-primăvăratic şi ghiduş, şi unde am devenit conştientă de puterea binefăcătoare pe care culoarea verde o are asupra sufletului şi minţii noastre. Acest oraş, ce are un loc special în sufletul meu este Sfântu Gheorghe - Covasna, orăşel mititel şi cochet, pe unde m-au purtat paşii anul trecut, şi de care mi-e un dor constant, la fel ca şi de oamenii - OAMENI, pe care i-am cunoscut acolo. Mi-e dor de ei, de toţi, mi-e dor de clasa mea de elevi nebunatici de-a IX-a, care acum sunt a X-a, mi-e dor de colegii mei profesori, de doamna directoare de la care multe am învăţat, de domnul director şi de nesfârşitele şi perfect argumentatele discuţii avute, nimic nu pot uita, toate sunt închise-n sufletul şi mintea mea, şi bucuria mea cea mai mare ar fi să mă pot întoarce vreodată acolo. Cu gândul la voi - dragii mei - Eniko, Zsolt, Adina, Sandor, Istvan(clubul nostru), Lillo, dna Vass, dna Erzsebet, dl Ujfalvi, şi la frumosul oraş Sfântu Gheorghe, am creat acest mic şi dulce set de primăvară din poză. Aveam intenţia să particip cu el la concursul Cristinei Cristea, de pe situl Clubul Designerilor de Bijuterii, dar, având în vedere că altceva a fost în mintea mea, nu tema propriu-zisă a concursului, respectiv "Sunt divă", am renunţat să-l trimit la concurs. Musai, însă, este să-l pun aici, şi să-i spun şi povestea, pentru că e o poveste despre oameni buni şi de ispravă, oameni pe care, dacă ai şansa să-i întâlneşti, nu-i mai poţi uita.
În consecinţă, setuleţul meu de primăvară este compus din colier şi cercei, care includ acelaşi tip de camee cu motiv floral, în montură dantelată de argint antic. S-au mai folosit conectori argint antic, şi o combinaţie de lanţ şi panglică verde-alb de satin. Costul este de 25 de RON, fiind listat şi-n Breslo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu