Vintage


vineri, 14 mai 2010

Videoclip Mireasa CDB

Cristina Cristea CDB a realizat un frumos videoclip în care pot fi vizualizate toate creaţiile participante la Concursul "Mireasa" de pe forumul Clubului Designerilor de Bijuterii, şi unde, o spun cu mândrie, apare şi creaţia mea, spre sfârşit. Este o adevărată desfătare să priveşti aceste minunăţii, fiecare dintre ele reprezentând ore şi ore de muncă pentru cea care a făcut-o, BRAVO pentru toate fetele care au participat, Bravo şi pentru mine, care-am fost norocoasa ce-a câştigat, iar premiul a fost absolut regal, premiu pentru care Maria merită toate mulţumirile mele. Deja am şi folosit elemente din premiul primit, următoarea pagină ce-o voi scrie se va referi la frumuseţea de cercei la care am şi utilizat o pereche de tortiţe mari absolut speciale, ca şi pietrele mele agate roşii. Pe mâine, şi enjoy!!!!!

Un comentariu:

  1. Buna,ai primit trei premii virtuale,te rog sa intri pe http://ellabiju.blogspot.com sa le poti lua.Felicitari

    RăspundețiȘtergere