Vintage


joi, 15 aprilie 2010

Colier pentru zile ploioase


Bine v-am găsit şi-n această zi londoneză, păcat c-o trăiesc în Ploieşti, şi nu în Londra. Anyway, dat fiind că azi ne fu menit să ne-afundăm în glod, am simţit imperios nevoia să-mi schimb dispoziţia prin ceva frumos, delicat, diafan colorat, şi cum de oarece vreme se tot plimba pe masa mea de lucru o superbă floare de Murano, tot încercând, sărmana, să-mi atragă atenţia, azi a reuşit cu brio, se pare că totul e să ai răbdare. Nu ştiu dac-aţi remarcat cât de multă răbdare au lucrurile noastre cu noi - niciunul nu se supără, cel mult ţi se-aşază într-o bună zi în drum, de vii în nas, şi-atunci îl vezi, dar nu-i propriu-zis vina lui, a lucrului, ci pe undeva a ta, că-l tot ignori. Cam aşa a fost povestea şi cu frumoasa mea floare de Murano, am văzut-o abia când sufletul şi ochii mi se lehămetiseră de-atâta gri, gri-cenuşiu, gri-şobolăniu, gri bacovian şi londonez, iar verdele-crud, movul şi irizaţiile aurii mi-au devenit absolut necesare. Acu, poa' să ningă, poa' să plouă, dispoziţia mea e de la foarte bună-n sus, graţie graţiei floricelei mele de Murano, şi sper să vă schimbe şi vouă dispoziţia micuţul meu colier din poză. Cam atât pe ziua de azi la capitolul "bijuterii", de mâine intru-n capitolul "inventar", pentru că m-am decis clar să dau o fugă la târgul vintage La Scena din Bucureşti, târg de care-am vorbit în anterioara postare, şi trebuie musai să-mi număr, să-mi aşez, să-mi sortez, să-mi scot la imprimantă eticheta pe care tocmai mi-am realizat-o, şi multe, multe altele, ca la târg, de....Un lucru sigur ştiu, vremea duminică va ţine cu noi, cei/cele care ne petrecem duminica pe-acolo. Am verificat prognoza vremii în Bucureşti pentru duminică, şi se pare că va fi o zi adevărată de primăvară, în consecinţă, haideţi la târg!!!
Colierul meu "Floare de Murano" este realizat dintr-o singură piatră mare de Murano, în tonuri calde ce îmbină albul, verdele şi movul cu irizaţiile aurii, încadrate de-o margine negru-maro. Floarea are formă de lacrimă cu lungimea de 60 de mm, şi lăţimea de 30 de mm, în partea de jos. Panglica de organza folosită are şi ea lăţimea de 38 de mm, este de culoare cărămiziu-auriu, şi se-nchide printr-o combinaţie de accesoriu şi lanţ, tot aurii. Lungimea colierului este de 56 de cm.
COST - 15 RON, la care se adaugă 5 RON - colet poştal. Este listat şi-Breslo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu