Vintage


vineri, 16 aprilie 2010

Colier pentru zile frumoase

Nicio zi fără ceva drăguţ, ceva delicat, ceva vechi, ceva nou sau ceva albastru - ce simpatică tradiţie americană, mai lipseşte o jartieră mov, dar mai ştii, într-o zi îmi tună, şi-ncropesc şi de-o jartieră. Eeeee, acestea fiind spuse, pentru azi am pregătit colierul "Floare dantelată", aşa, printre picături, vorba vine, că astăzi a dat Dumnezeu şi n-a plouat, şi sper ca nici duminică să nu plouă, că ar fi jale de jale să şedem cu frumuseţile-n ploaie, eu şi cei-cele vom fi hărnicuţi şi ne vom deplasa la târgul vintage La Scena. Aproape nici nu ştiu cum, dar Floarea mea dantelată s-a născut, totuşi, din varza(călită) cu ciuperci ce tronează de ceva vreme pe masa mea de lucru, element definitoriu, se pare, al unei mese de lucru unde se creează. Ce m-am bucurat când am citit pe forumul fetelor din Clubul Designerilor de Bijuterii(Cristina Cristea) că nu-i numai la mine verzică, dac-aş fi curajoasă cu adevărat, aş pune niscai poze, s-o prezint. Până atunci, am s-o descriu - deci, pe masă se află într-o ordine vecină cu dezordinea următoarele : în avanpost, diverse unelte, în stânga-sus, tot felul de lanţuri şi lănţişoare, bucăţi, întregi, metraj, lângă ele adastă în linişte Ţ camee, de diverse forme şi mărimi, apoi rame, tot aşa, de diverse forme şi mărimi; vine apoi cutia mărişoară de accesorii(ace, tortiţe, conectori, închizători, tuburi, etc), am ajuns acu la şiruri şi pungi-punguţe-punguliţe-pungişoare de mărgele şi charms-uri, pe urmă ceva organza, satin, şnur, iar în mijloc, acu-i acu, tot felul de felurite mărgele-mărgeluţe-mărgeluşe şi mărgici de mostră, pt vizionare.....Mă gândeam ieri că pierd mai mult timp cu ce caut la un  moment dat, decât cu ce vreau exact să fac....Nu-i bine şi nu-s eficientă, simt eu, dar nu se poate schimba nimic, pentru că mi-e teamă că o ordine prusacă pe măsuţa mea, m-ar îngheţa, m-ar incomoda. În final, să spun şi despre colierul-floare, sau mai bine vi-l arăt, e listat şi-n Breslo, cu 12 RON, plus transport. Pe mâine, Gabi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu