Vintage


sâmbătă, 17 aprilie 2010

Tutorial de închidere colier sau brăţară cu crimpi

Cum bine m-a sfătuit un prieten, şi de-altfel, cum am văzut şi pe alte situri, cred că e momentul să prezint şi eu un tutorial, rămâne acum să mă decid care dintre ele, pentru că am câteva. Pe unele le-am încercat, pe altele nu, cert e că acum ceva vreme eram turbată după tuto, pe toate blogurile pe care ajungeam, cu şi fără rost, eram numai ochi să dau peste această secţiune. Continui să nu ştiu exact cum să-mi editez categoriile blogului, dar va veni clipa când voi face şi asta. Până atunci, în secţiunea "de la lume adunate, şi-napoi la lume date", vă prezint tutorialul prin care se poate realiza încheierea unei brăţări sau a unui colier prin crimp, cu închizătoare lobster şi element plat. Este o închidere de siguranţă, vă spune un om care ştie cum e să te trezeşti în plin tramvai cu brăţara toată pe jos, pentru că nu aveai crimpi s-o închei, fiind şi tu, de..., începător - eu.

Mişcările sunt notate de la 1 la 9, în ordine, cleştişorul pentru crimpi ia şi el parte la acţiune, fiind de fapt chiar actorul principal. După cum se vede în pozele 5-8, crimpul trece printr-o succesiune de mişcări, prin care este  aplatizat, apoi îndoit, şi iar aplatizat, până ajunge să conţină câte un fir din cele două, pe fiecare parte îndoită. Îmi plac foarte mult tutoriale pe bază de imagini, evident că e bine să ţi se spună şi-o vorbă, însă în cazul de faţă, imaginile sunt grăitoare, în consecinţă, vă urez spor la mărgelit!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu